3 ay sonra 4 yaşını bitirecek. Yarım gün kreşe verdim. Bi tane de 6 aylık bebeğim var. Çok iyi oldu. Akşam 5 de geliyor. Yemeğini yiyor, banyosunu yapıyor, biraz kendi kendine oynuyor, sütünü içiyor. 8 buçukta çekyatın üstünde uyuya kalıyor. Öğlene kadar da işimi bitirdiğim için hem küçük bebeğimle ilgilenip, hem de kendime vakit ayırıyorum. Hiç kafanız karışmasın. Sosyalleşme, bişeler öğrenme yaşları