tazeanneeeee hahha -14 bin ne yaa. Bende hep gelecek mevsimin kıyafetlerini alıyorum mesela bu kışın kıyafetlerini geçen kış aldım. Şimdi senenin yazliklarini aldım. Lcw de artık pahalı olduğu için milyar tutuyor taksit taksit ödüyorum. Önceden lcw den bisey almazdım utanırdım dandik marka pazar yeri gibi derdim şimdi alamayacak kadar lux 🤣🤣 tabi onları derken çok iyi kazanan bi saglik calisaniydim . 1 bucuk 2 sene oncesine kadar 🤣🤣