Merhaba hanımlar uyku problemini bi çoğumuz çekiyoruz. Aynı durumu yaşayan var mı merak ediyorum neler yapıyorsunuz. Bebeğim 2 ay 7 günlük mutlaka gece 4 5 gibi gece beslenmek için kalkıyor. Uykusunu açmamak için karanlıkta besliyorum kaka yapmadıysa altını açmıyorum ama gece uyandıktan sonra kesinlikle uyumuyor. Tam uyudu sanıyorum yarım saat olmadan gözünü açıyor. Bugun 3 buçuk gibi uyandı ve saat sabah 7 hâlâ uykuya dalmıyor. Bazen bu durum öğleye kadar sürüyor. Karanlık ortam sessiz ortam yada beyaz gürültü süpürge sesi pış pış vs denesemde olmuyor. 😔