Buse18062 4 Ay 18 günlük bir oğlum var. Gece beş dakika bir şanslıysam yarım saate bir kalkıyor. Çok yorgunum çok uykusuzum🥴 Şükür ki 5. Ayda bir eğitmenle uyku eğitimine başlayacağız. Sizde durumlar ne anneler ? Bizim gibi 4. Ayı zor geçiren var mı ?