Benim annem yaşamış bende. Doğuştan reflüm varmış. Tabi o dönemler reflü yastığı vs. hak getire ne bilsinler. Doğuda karda kışta sürekli hastaneyi bırak sağlık ocağına gitmek mümkün değil. Reflüm olduğunu bile bilmemişler. Kusmuş durmuşum. Babaannem anneme sütün iyi değil demiş düşünün kustuğım için.. 😒😒Bir süre sonra kusmaktan meme reddi yapmışım. Üç aydan sonra ne yazık ki hiçbir şekilde emzirememiş beni annem. Çok uğraştım çok mücadele verdim diyor. Ama bilseydim reflün var, bilseydim meme reddi yapıyorsun ve geçici daha da uğraşırdım diyor ama babaannem çok baskı yapmış sütün iyi değil falan deyince kadın tabi resmen psikolojikmen çökmüş.