Miraay çok geçmiş olsun canım doktora danışırsın ilaçlı tomografi değilse sorun olmaz inşallah ben onkoloji doktoru istediği için çekildim pataloji sonucum kötü çıkınca ilaçlı tomografi çekildim oğlum durmsdığı için sordum çeken ve ilacı veren kişi birsey olmaz dedi çok şükür olmadı artık günahı ona