Merhaba hanımlar. Daha önce de yazmıştım. Kızım çok geç uyuyor. 7 ay 22 günlük. 3 buçukta uyudu mesela bu gece. Sabah da 10-11 arası uyanır. Geceleyin de en az üç kez emmek için ağlayarak uyanır. Eşim de ben de çok yoruluyoruz uykuya geçirmekte. Emerek uyuyor aslında ama sallamaya başladık zorlandığımız için. Sallıyoruz biraz sonra emiyor ve uyuyor. Gündüz uykuları geçişinde beni hiç zorlamıyor, uykusu geldiği anda emziriyorum hemen uyuyor. Ama gece uykusuna geçişte son zamanlarda çok ağlıyor ne yapsam sakinleşmiyor bi süre. Diştir diyorum diş yok görünürde. Geç uyuyup geç uyanma ve geceleri sık uyanma sorunu yaşayıp bunu düzelten var mı ? Nasıl başardınız :( Lütfen yardımm