prensannesi5 Hero baby kaşık maması 4+ olandan 4.ayını bitirmiş bebeklere veren anneler var mı verilebilir mi ? Nasıl verilir ? Miktarı felan nasıl olur ?
Deletedmom_33 prensannesi5 Deneyerek bilirsiniz. Çok açsa yarım kase yiyor oğlum. 4.ayda 2-3 kaşık zorla yerdi şimdi 7 ay 8 günlük. Bende gece rezenelisini kullanıyorum kolay uyusun diye
Mcnkarsel prensannesi5 benaldımm ama vermedim hala 5 aylık 😅burda eskiyazısmaları okudum pek saglıklı degil zorda kalınca öğün olarak veririm diyorum. Bide elmalı muzlu benim aldıgım tatlı oldugundan sebzelermbi halledelmde sonra veririm
livanurvealpinannesi61 prensannesi5 ben vermedim hiç doktor sağlıklı olmadığını obezite diyabet kolesterol riskini artırdığını söylemişti.