Sibell0658 Kızımın adı Asya Lina . 3 ay sonra kardesi olacak uyumlu ve değişik olarak neler olabilir 🥰🥰
Peki Sibell0658 iki isim düşünüyorsanız Asel Mina, Alya Sima, Arya Hira 🥰 Benim kızımın adı da Ebrar Hira 💜
Alse35 Sibell0658 Lena ismini çok severim aslında uyumlu Yunanca gün ışığı ay ışığı anlamında Liya da olabilir bu arada çok hoş bir isim 🥰
Sibell0658 Buse-94 aryadan da bi tanıdığımız huylandırdı kızıma koyacaktım kopegine koymuş sinir oldum 😂
MinnakvLiva Sibell0658 alya çok güzel amaa yaa asyada güzel 😍😍 bu bi kaç senedir en çok asel görüyorum nereye gitsem parkta kreşte heryerde asel 😂
Sibell0658 MinnakvLiva kesinlikle öyle asel de eşimle benim adımın birleşimi onu da çok istemiştim herkeste duydum
Avakado1 Sibell0658 eşimin arkadaşının iki tane kızı var Bilge neva, gökçe mira isimlerini vermişler. Benimde kızım var adı da Şeyma 🌼
Talhaninanasi Yüsra ismi çok hoşuma gidiyor anlam olarak da ferahlık kolaylık demek kızım olursa koyacağım isim 🤩