asyanin_annesi35 begonvilkokusu ayy çok soru sordum farkındayım kusura bakma 🤣 bu bankaya yatırılacak para değil mi 500 TL Ziraat Bankasına yani
Yigitsvlm begonvilkokusu ev çıkmazsa 500 TL başvuru ücreti de yanıyor mu? İade mi ediyorlar acaba bilen var mı
bglm asyanin_annesi35 81 ilin degısıyor zıraat bankada var halk bankada var ıstagramda toki paylastı hangı il hangı bankaya yatıracak belırttılmıs bugün basvuru yaptım ıstanbl halk bankasına basvuru yaptım hatta bırısı beklemeyeyim zıraat banka boş dedı gıtmıs halk bankaya gıdın demısler
Guleryuz99 begonvilkokusu Bende başvurmak istiyorm ama eşimin üstüne ev var, eşim üstümüze ev olduğu için olmuyor dedi , internette baktım öyle birşey yazmıyor bu konuda bilgisi olan var mı ?
bglm Guleryuz99 tokı müşteri hızmetlerı ıle görüştüm esınızın ve sızın uzerıne ev tapusu olmayacak denıldı