begonvilkokusu Tatlım ben cuma yapabiliyorum en erken 🥴 yarın kızımın 1 yas dogum günü seansına yapacaktım ama cumaya kaldık. Hayırlısı olsun napalım.
Kardeşim yapmış yok sectirmemiş. Her proje farklı oluyor sanırım kura ile belirlenecek herkes için hayırlı ugurlu olsun inşallah 🥳😇🍀