Merhaba çok çok normal benım oğlumda tam o sırada covıt gecırdık üç gün ınatcı ateş vardı düşmezdi alnına havlu koydurmazdı yanımda bı kaba şu koyup elımle yüzüne alnına degdırıırdım. Dönüşümlü ateş düşürücü verdım. Agzına asla başka bısey surmezdi 12 gün sonra az az yedi asla zorlamayın emzırıyorsanız sarımsak yıyın zaten hastalık zamanı anne sütü en iyisi sıvı alsında tek o yeterli korkmayın çok normal atesını düşürmeye çalışın dönüşümlü olarak burnunu acık tutun çok gecmıs olsun