Kızlar merhaba, oğlum 3 gün sonra 23 aylık olacak tuvalet eğitimi için uygun bi zaman mı? İlkbahar-yaza doğru bıraksam en az 30 aylık oluyor acaba geç mi kalmış olurum kafam çok karışık bu konuda ona göre kışa girmeden tuvalet eğitimine başlamak istiyorum 🥹