Bsraylmzz tabii 15 günlükken tanı kondu hastane çıkış kilomuzunda altına düşmüştük (doğum 3600 15. Günde 3100 idi) evolvia rp1 mamaya başladık bende diyete girdim hemen. 5. Gün kontrolde kilo almaya başlamıştı sonraki kontrollerimizde de kilo alımı çok iyiydi. Biara nutricia neocate mama denedik ama memnun kalmadık kusmaları çok arttı ve kilo alımı dengesizleşti öyle olunca evolviaya geri döndük. Yaklaşık 1 aydır sadecr mama ile gidiyoruz kilo alımı güzel 😌