Ben kızımı 14 aylıkken ayırdım. Bir hafta yanında yer yatagı yapıp yattım. Hem onu hem de kendimi alıştırmak için. Daha sonra kapıları açık bırakıyorum, odalarımız yan yana zaten orta holdeki ışığı açıyorum ikimizin odasını da aydınlatıyor hem uyanınca benim odama gelmesi de rahat oluyor. Zaten çıt çıkarsa anne içgüdüsüyle uyanıyorsunuz. Bir süre sonra da alışıyorsunuz Ve çok rahat oluyor emin olun.