Alynplt bebegim 3.5 aylikti klipsli yontemle sunnet oldu.sabah yaptirdik sunnetini ogleden sonra uyusturucu jel etkisini kaybetti biraz agladi o yuzden hemen fitilini verdik rahatladi ondan sonrada ne cani yandi ne de agladi cok rahattik bol bol emzirdim.klipsli yontemin kotu yanı ucundaki mandala zarar gelmemesi icin pipisinin uzerine karton bardak koyduk ucunu kesip ve cift bez kullandik bir hafta boyunca.sicak havada cocuk rahatsiz oldu tabi kat kat kapali olunca.onun disinda cok rahat gecti hersey.sakin olun bende cok panik yaptim ama hic oyle degilmis 5 dakika icinde bitmisti hersey.gecmis olsun🙂