senemmgncr Park yatak kullanıyorum yatağıda aşşağıya indirdim daha çok açıldı yan tarafları kış geliyor malum nasıl korumalık yaptırabilirim internette bulamadım
livanurvealpinannesi61 senemmgncr bende park yatak kullanıyorum iç kısma mı koyacaksınız doktorlar iç kısma korumalık önermiyor ben koymadım öyle yatıyor.
livanurvealpinannesi61 senemmgncr iç kısma bişey koymayın örgü koruma VS onlar boğulmaya sebep oluyor uzmanlar önermiyor birçok bebeğin ölümüne sebep olmuş Amerika da yasak kullanılması
senemmgncr livanurvealpinannesi61 bende istemiyorum ama o kenarları açık fileden soğuk giriyor başka yöntem bulamadım
livanurvealpinannesi61 senemmgncr bizim de öyle fileli ben bişey koymadım kızım 20 ay yattı oğlum yatıyor şuan 19 aylık 5 aylıkken park beşiğe geçtik ama ben koruyucu VS kullanmadım hiç yaz kış öyle yatıyor Bi sorun yaşamadık hiç
Sadaaa livanurvealpinannesi61 merhaba alt kısım için hangi yatağı kullanıyorsunuz bizde alcaz yatak yüksek olunca ayaga kalkıp dusermi diye korkuyoruz