Hiç mi emmedi ? Emmeme sebebi nedir acaba? Emme ihtimali olsa daha iyi beslenebilir belki. Biz de 2.5 aylığız güzel emiyordu ama ben arada sağıp veriyorsum dışarı çıktığımda anneme bıraktığımda yada uyumak istediğimde sağıp eşime veriyordum biberondan içiriyorlardı. Ama bi süresidir iki haftadır falan meme reddi olmaya başladı 4 gündür biberonu komple kestim. Sağsam bile kaşıkla verdim bi tık daha düzeldi. Ama tam anlamıyla eskisi gibi değil bu da sütün miktarını etkiliyor. Çocuğun emmesi gibi olmuyor sağımla. Hala tam memeye döndürmeye çalışıyorum ağlayıp emmiyorsa bırakıyorum bi süre beslemiyorum sonra gene deniyorum. .