Merhaba arkadaşlar ben bisey danışmak istiyorum oceanin d vitamin eksikliği damlası ile demir eksikliği şurubu almıştım bir süre kullandım kabız olunca bırakmıştım şimdi tekrar kullanmak istiyorum fakat bazı ilaçlarda açıldıktan sonra belirli bir kullanım süresi var hep yazar çoğu ilaçlarda mesela bazisinda acildiktan 1 ay içinde tüketin diye. Fakat bunlar takviye edici gida olduğu için yazmıyor son kullanım tarihine daha çok var kullanmam doğru olur mu yoksa yeni alıp bunları atmalimiyim bilgi verirseniz çok sevinirim çok teşekkürler şimdiden.