Aselbuk hqyirli geceler oglum 6 aylik suanda meyvelere baslasim vermeye fakat çok ögüruyo kipkirmizi oluyo cikartiyo hep corbalardada oyle birsey yediremiyorum ne yapicam basina gelen varmi bu durum
mlkkk Aselbuk öğürme refleksi çok normal tanecikliyse biraz daha taneciklerini küçülterek vermeyi deneyin ve çok az verin ☺️