Bebeğim 9 aylık yaklaşık 2 aydır bez bölgesinde kaşıntı var ileri geri ileri geri sürekli hareket yapıyor canı yanıyor doktora götürdüm travazol verdi bide damla alerji damlasıymış fakat 6 gün oldu fayda etmedi bu arada mantar dediler ama kızım iyileşmedi çok üzülüyorum bu duruma başına gelen varmı ve ne yaptınız lütfen bilen biri yardım etsin