Kızlar yarın 6.ay kontrolümüz var bugüne kadar biraz geriden geliyorduk mama+meme devam ediyorduk 5. Ayda ek gıdaya yavaş yavaş geçtik merak ediyorum acaba topladı mı biraz kendini doğum kilosu da düşüktü 2440 gr boyu 46 cm olarak doğmuştu. Sizlerin bebekleri 6. Ayda boy ve kilo olarak nedir?