ne güzel düşünmüşsün kendin için her zaman bir şeyler yapmayı ihmal etme, eşinlede aran umarım düzelir. bende 2. üniversiteye hamileyken okula gitmek istemediğim için açıktan devam ediyorum harç parası yatırıyorsun 300 dü sanırım güz dönemi bahar dönemi 2 sefer şuan daha harç parası açılmadı fiyatı artmış mı bilmiyorum ekim’ de başkayacak sanırım. o eski aldığın puanı kullanamazsın sanırım yeniden üniversite sınavına girmen gerek. Aynı zamanda kendin için çeşitli sertifikalar da alabilirsin onlarında hayatında önemi çok oluyor aklında bulunsun😊