Buuusraaacmn merhaba :) yeni bir döneme girmissiniz kolay gelsin şimdiden. Oğlumda ben çok güzel götürmüştüm ek gıda sürecini . İlk tadım balkabağı, havuç, yoğurt,6 ncı ayda yiyebilcegini sebzelerle başladım . Sonra meyveye geçtim . Hep 3 gün kıralı ile. Mesela domates,kivi alerji yapıyordu . Gözlemlemek gerek 3 gün . Şimdi kızım 4 aylık .iki ay sonra gelsin yulaf unları keçiboynuzu pekmezi. V.s 😅