Bebeğim 3 tane diş çıkartıyor ateşi 40lara çıktı ve hastaneye gittik mide bağırsak enfeksiyonu varmış. Yatış verdi serum, antibiyotik ve parol verdi, fakat herkes farklı konuşuyordu bu yüzden taburcu olduk. Eve geldik aynıydı aspirin verdik düzeldi. Ateşi falan düştü şükür olsun iyi şuan enfeksiyon geçmişmidir yarın sabah sağlık ocağına gitsem temiz çıkar mı başına mide bağırsak enfeksiyonu geçiren varmı neler yaptınız?