Akşam saat 21.00 dan sonra bir ağlama krizi tutuyor 55 günlük gazını çıkarıyor karnını doyuruyor hatta çoğunlukla uykusunu da almış oluyor ortalama 23.00 00.00 a kadar ağlıyor memenin sadece birini kabul ediyor bu süreçte bazen onda bile emerken sık sık çıkıyor sebebi ne olabilir 🙏🏻🤷🏼♀️