N7rmn merhaba, ben kademeli bıraktırmayı denedim işte günde beş kez içiyorsa diğer gün dört kez ertesi gün üç kez verin dediler, sonra istediğinde dikkatini dağıtın dediler denedim olmadı. Çünkü sürekli memelerimle karşısındayım ve yemek de yemediği için hep meme aklında ben bunu başaramadım, 14 aylıktı ve memelerim kan içindeydi bıraktırma sebebim buydu sadece ve olmadı. Sonra kantaron yağı sürdüm bir çok ilaçtan iyi geldi iyileşti. Şimdi 20 aylık memeye daha çok bağlandı hiç yemek yemiyor kilo alımı durdu hep meme istiyor, ben de önceki kademeli bıraktırmanın bizde işe yaramadığını gördüğüm için sirke sürdüm iğrendi, memenin tadı artık kötü oldu dedim. Bugün ikinci gün meme istediğinde ona tadının kötü olduğunu hatırlatıyorum duruyor. Çok mızmız ama kararlıyım unutacak elbet. Bu şekilde bizimki, karar sizin.