Merhaba hanımlar 20 Ağustosta e bebekten lansinoh elektirikli gögüs pompası aldım fakat kullanamadım sayılı kullanıldı zaten bir ay Bİle olmadı faturası kutusu herşeyi var sıfır resmen 1400 TL almıştım 1100 satmayı düşünüyorum eksiksiz paketli şekilde gönderilecek