Bizde bugün olduk sünnet 12 saat olacak.. 4 aylığız..çişini 1 saat sonra yaptı ağlamadı çok şükür.. sadece calpol verdim o kadar.. bir de köpük bardak aldım her bez değişiminde onu da değiştiriyorum.. bu arada bize krem vs vermedi doktorumuz.. 2 gün sonra yıkamaya başla günde en az 4-5 kere gündüz saatlerinde yıka dedi.. yıkama sonrasında da kantaron yağı sür dedi o kadar.. bütün yavrularımızın Rabbim yardımcısı olsun şifalarını versin tez zamanda iyileşsinler..