Selamlar oğlum 18 aylık doğduğundan beri emzik kullanıyoruz. Son 3 aydır sadece uyku saatlerinde veriyorum onun harici çok düşkünlüğü yoktu. Ama son 1 haftadır inanılmaz bir emzik düşkünlüğü başladı resmen meme diye ağlıyor ve bende tamamen bırakma kararı aldım. Deneyimli anneler nasıl bir süreç izlemem gerekir önerileriniz var mı?