Merhaba güzel anneler 10 aylık bir kızım var bugün üzerine hırka giydirirken dirseği yerinden çıktı nasıl oldu anlamadım kolunu kullanmadığını farkedip hemen ortopediye gittim dirseğinin çıktığını söyledi ve yerine oturttu. Böyle birşey yaşayan ve bu durum tekrarlayan var mı aranızda. İyice panik oldum tekrar çıkacak diye