4 buçuk aylik bir kızım var. Dogumdan sonra ilk adetimi oldum. Simdi hesabima göre 4 gunum var 2.kez olmama. Ve dünden beri belim çok ağrıyor. Korunuyoruz . Benim gebelik dışında hiç belim ağrımazdı regl olacağım zaman. Sizde böyle oluyor mu. Hamile değilimdir inşallah .