Hasan_Asaf 7 ay 20 gunluk oglum var ilk disi cikti simdi ikinci cikmak uzere ama ben kafayi yiyecem gece uykusuna yatiriyorum 9 9 bucuk gibi 45 dakika sonra ayakta sanki butun gece uyumus gibi geri hemen salliyorum uykusu kacmasin diye ama yok su saat oldu hala salliyorum ayaklarim koptu artik bu durum gecici mi yasayan var mi boyle bisey
Veragillerden Sekizinci ayda uyku gerilemesi var ve atak haftası var, muhtemelen onu yaşıyorsunuz. Bir de diş sancısı ile birleşmiş zor olur, diş ağrıları için “Tetagil” denilen diş tozlarını şiddetle tavsiye ediyorum.
Hasan_Asaf Veragillerden gercekten cok zorluyor artik dis icin doktorumuz jel verdi onu kullaniyorum ama yok yani durmuyor mizmiz gunduz yine idare ediyosun ama gece uyku yok sabaha da enerji kalmiyor mahvetti bir haftadir
simiyyy Yanlış yapıyosun. Sen onu sallarken o dinleniyor enerji doluyor bu sefer sen yoruluyosun. Aynı şeyi bende yaşadım bi dönem, uyumuyosa kaldırcaksın takılmak istiyosa takılacak tekrar uykusunun geldiğini hissettiğinde tekrar yatır. Boşu boşuna yoruyosun kendini bi süre bide böyle dene. Sinirde yapar bu durum sende çünkü
Hasan_Asaf simiyyy dogru diyorsunuz sinirleniyorum illaki uykusuzluk yorgunluk bebegin uyumamasi kotu etkiliyor dediginizi uygulayim bide insAllah ise yarar