kızlar evimiz çatı katı doğalgaz sobası artık yasakmış. odun sobası ve ufo kullanamayız yağlı radyatörde aklım. bide klimatik buldum trendyolda. salona alalım dedik hatta holede alalım dedik ama çok elektrik yakıyo sanırım. nasıl bi öneride bulunabilirsiniz acaba? bu arada katalitik sobada kullanamayız ben 2020-2021 yılında 2 defa üst üste zehirlendim aska böyle bi risk alamam bidaha kızım var çünkü. hava nemlendiriciside alıcam çok araştırıyorum ama bilemedim bizim için önemli olan iyi ısıtması ve elektriği az yakması