Halsizlik , yorgunluk bazen karın ağrısı bazen mide ağrısı bel fıtığı var beli ağrıyor dizleri ağrıyor aslında tüm agrıyor var . Her zaman sık sık doktora da gidiyor ama bir şey demiyorlar mideden şüphelendik endeskopi yapıldı bır sey çıkmadı şükür . Karın ağrısı ıcın film Çekılmıs bısı çıkmamıştı ürolojide tahlilleri MR mıydı neydi onlar yapıldı böbreklerine bakılmıştı sanurjm iyiydi karaciğer için kan tahlilinde bakıldı bir iki değer vardı onlar da iyiydi ama ben karın ağrısı ıcın kolonoskopi olması gerektiğini söyledim ama kabızlık ishal olmadıgı ıcın babamı ikna edemiyorum akciğerlerde bir ara temizdi ama yine göstermesini istiyorum da covid atlattı 2 kere o yüzden diyor bazen doktorlar ama ben kesin rahatlamak ıcın pet film cekılsın istiyorum da ceker mi doktor gerek görür mü emin değilim