13 aylık kızım yataktan düştü. Nasıl düştüğüne girmicem o apayrı bi konu🤦🏼♀️ Sormak istediğim şu, yatak yüksekti. Kafasını vurdu. Haliyle ağladı. Kusma, göz kayması gibi o tarz bişe yoktu çok şükür. Biz yine de hemen hastaneye gittik. Tomografi çekildi. Temiz çıktı çok şükür. Düşeli 4 saat oluyo. Biz daha yeni eve geldik ve şuan uyuyo. Tomografi falan temiz çıktı ya benim yine saat başı uyandırmam gerek mi. Ne yapmalıyım şimdi bilgisi olan var mı. Doktora bunu sormayı unutmuşum