Biz 16 aylık olduk🙈bence anne ve bebiş için en güzel zamanlar🌸her şey düzene giriyo, bebişiniz yavaş yavaş derdini anlatmaya başlıyo🦋anneye babaya cilvelenmeler, ağızdan çıkan tatlı kelimeler🥰ilk aylar zordu bence, yaşından sonra daha kolay oluyo😊siz ne düşünüyosunuz bu konuda güzel anneler?🌸