Merhaba annelerim 💕
Birinci gebeliğim olan kızımda karnım hiç yoktu herkes hamile olduğumu son ayımda anlıyordu resmen şuan 2.gebeliğim oğluşuma 22+6 haftalığız karnım aşırı büyüdü bunun sebebine anlam veremiyorum şuan böyleyse son zamanlarımı düşünemiyorum bu durum başına gelen var mı ? 🤷🏻♀️