Bebeğim 5 ay 7 günlük. İki gündür sürekli ağlamaklı uykuya geçişte çok zorlanıyoruz. İştahsızlıkta oluyor ara ara. Bazen oluyor keyfi geliyor bazen de ağla ağla durduramiyoruz. Acaba diş mi huysuzluk yaptırıyor. Salyası çok akıyor ve dişleri kaşınıyor. Başka bişeyden mı anlayamiyorum😔