Dilaninaan bebegim oturmaya megilli idi 3.5 aylikken yavastan basladim 5 aylikken desteksiz oturdu ve 5.bucuk aylikken tadimlara basladim .Yogurt ,kabak ,patates haslamasi ile sadece tadim yaptirdim 6.ayda yavastan ek gidaya gectim .Burda bebegin kendini hazir hissetmesi ,istekli olmasi ve hareketleri onemli .Bebegim istiyordu doktorumda bir engel gormedigi icin hizli ilerledik :) Suan 8 aylik olduk sevdigi seyleri yiyor tadini begenmediklerini yemiyor .Tadina baktirmadigim bircok sey var daha