Hasmeftun kızlar bebeğim 4 aylık olacak uyurken ağlıyor gibi bu normal mi üzülüyorum iç çekiyor ağlıyor gibi ses çıkarıyor dudak buzuyor neden böyle ?
cnsymn Hasmeftun atak dönemlerinde de olabiliyor ki 4 ay atağı biraz zor oldu benim bebegimde hiç atak görmeyen ben çok zorlanmistim
Zehramay Hasmeftun benim bebeğim de de aynı şeyler oluyor hatta eşimle az önce nedenini konuştuk ama bilmiyoruz niye öyle yapıyor çok üzülüyorum ona iki ay 7 günlük hemen hemen hergün yaşıyoruz bunu 🥺
Kbraninalparslani Hasmeftun aynen içli içli baya ağlıyolar ben genelde foto paylaşınca oluyo bi daha paylasmicam dedim öyle görünce içim eriyo
Hasmeftun Kbraninalparslani Ben hiç paylaşmadım ama olabilir bebekler çabuk nazara geliyor rabbim onları korusun❤