Deletedmom_28 Gulizar2815 yaptırmayın bence bekleyin geçen okudum burda hastayken iğne yapılmış daha kötü olmuş bebek
Bircaykoyicelim Gulizar2815 hastalığı iyileştikten 2 hafta sonra yaptırmalısınız. Yaptırmayın bu şekilde.
Eminecak Gulizar2815 ateş olduysa yaptirmayin. Kovid olmuştu bebegim 2 ay aşısını 15 gün geç yaptırdık bağışıklık kazanmasi için.
Bircaykoyicelim Gulizar2815 Biz hastalık iyileştikten 2 hafta sonra yapıyoruz. Çünkü vücut hastalığı amca atıyor.
smaktroll Gulizar2815 hastakyen yaptırdım o postu ben açtım sakın yaptırmayın bana doktor yaptr dedi ama yaptıkdkdam sonra gece bebeğim fenalaştı rengi gitti acilen hastanye kaldrdık ordaki doktor nasıl olurda buna musade ederler bu bildgn risk dedi bebeğim ölebilirdi ben artk çok korktum elimde baygınlık geçiriyordu sadece sabaha kadar inledi sakın iğleşmesini bekleyn ben yaşadım siz yaşamayın
Beyazpapatya7 Mutlaka bekleyin. Bebeğinizin hastalığı viral yada bakteriye bağlı onunla savaşıyor vücudu zaten bir de aşı olunca risk bekleyin lütfen. Geçmiş olsun. Benim kızımın 2 ay gecikmeli aşıları sorun teşkil eden bir durum değil gecikmesi bence.