Caglamarail hiç merak etmesin, tabi kısmeti varsa tutar. Benim bebeğim o şekilde dünyaya geldi. Şöyle de bir durum var , doktorum bana dondurulmuş embriyonun tutmasının daha kolay olduğunu söyledi çünkü rahim dinlemiş oluyor ve tam istedikleri zamanda transfer edebiliyorlar.