Kızlar genital bölgemde acılı bi kaşıntı var. Mantar enfeksiyonu zannedip doktora gittim ama olmadığını söyledi. Fitil ve krem verdi ama asla fayda etmiyor. Havalandır dedi her dediğini yapıyorum ama geçmiyor. Nasıl baş edeceğim bilmiyorum çok canım acıyor. Başına gelen var mı?