Ozgemre ben yarım kollu zıbın üzerine sweat takım giydirdim bugün. Ayağında da çorap var. Şimdiye kadar ince pijama giydiriyordum soğuk olduğunu düşünüyorum artık. Üstünü asla örtmüyor örtersek uyanıyor dönerken. Uyku tulumumuz 2,5 tog şimdi giydirsem terler. Hava biraz daha serinleyince tuluma geçeriz