Neslim123 Merhaba hanımlar kızım 8 aylık doktoru bu ay kızamık aşısı olması gerektiğini söyledi normalde 1 yaşında yapılan aşı Saglık bakanlığı tarafından 8 aya düşürülmüş henüz yaptırmadım biraz kararsızım da açıkçası siz yaptırdınız mı?
Arasbeyinannesi Neslim123 9 ay normalde ama bize doktorumuz 9 ayda yaptırmayın 1 yaşında yaptırırsınız demişti
Teemo07 Neslim123 bu ay dedigi 8. Ayı sonudur. Ben yaptırmadım. Kışa denk geliyordu, kimseyle görüşmüyorduk o sebeple yaptırmadım. 1 yaşında oldu zaten.