Bende doktora götürdüm ama muayene ettiremedim .3 yasında kizim.doktor da uyuşturmadan açacam diyince kizima travma yaşatmak istemedim zaten korkuyordu…dr takip et idrar yapabildigi sürece sıkıntı yok dedi kendiliginden de acilabilir dedi…ama her gun bu strsle yaşiyorum …