ferhataltunkaya 2,5 aylık bebeğimizin gözünde çapaklanma,sulanma ve kızarıklık var doktora götürdük Tobrased 5 mg göz damlası verdi 1 hafta oldu ama geçmedi sizlerin başına gelen var mı ?