[silindi] Kızlar selam bebeğim 2 aylık doğduğunda alnında kıllar bayağı vardı şu an da var birazı döküldü ama hala var tam olarak ne zaman dökülür acaba ya da kalıcı mı olur 🥹
tazeanneeeee [silindi] benim de kızımın dudağının üstünde var siyah siyah kaytan bıyıklım diye seviyom güzel kızımmm🥹
Meteninannesi52 [silindi] oğlum 3 yaşında hala war elmacık kemikleri bile dolu geçen gün kuaför saçını keserken alnindakilerden azcik almis uzaktan bakinca alni yari beyaz yarisi sabki kirlenmis gibi komik duruyo😄😄
Sehervakti Hepsi dokulmese de azalıyor canım benim kızımın alnı kulaklari hep tuydu kulakları döküldü alninda da hiç kalmadı ama kızım sarışınlasti onun için tüyler de sarardı çok belki olmuyor
[silindi] tazeanneeeee ya bizimde bıyık var kaşının ortasında da var 🤭 doğduğunda alnında daha da çoktu biraz azaldı ama var yine de
sarmaliklahana [silindi] enne sütünü pamuga damlar düzenli sil komple gecırıyor 😬 koca karı hurafesi ama dogru 🤭