Gg5subat Merhaba cuma günü 6. Ay karma aşısını yaptırdım ve pazartesi günü bebegimin bacağında şişlik kızarıklık asi yerinde sertlik farkettim sanki daha önce yoktu yada vardı bu kadar değildi farketmedim bilmiyorum sağlık ocağına götürdüm masaj yapın ılık suyla dağılır dendi. Dünden beri ovuyorum ama henüz bı ilerleme yok yaşayan var mı acaba normal mi bacaktan olan karma aşısı
Gg5subat Gg5subat yok mu acaba başına gelen morardi su anda da ne yapmak laizm masaj yapıyorum ama geçer dimi başına gelen olmadı mi
baharsirkeci Gg5subat bebe yağı ile yavaşça masaj yapın. Buz ya da sıcak su koymayın 1-2 güne geçer, geçmiş olsun
Htcana Gg5subat herkes tv si bozulduğu için ne etkinlik yapacağını şaşıran anne kişisine cvp yazmaktan sana yazmaya fırsat bulamamış olabilirler canım malum burası iyice boş muhabbet edenler klubune döndü
Gg5subat Aymin geçti canım ama 5 gün sürdü iyileşmesi iki farklı sağlık ocağına gösterdim geçeceğini söylediler bazı vücutlar böyle tepki verebiliyor dediler bilmiyorum nedenini ama geçiyor
Gg5subat baharsirkeci Aymin merhaba size yanıt gelmiş deneyin isterseniz ben kolonyayla biraz ovdum baktım açıyor hiç bişey yapmadım